100 frågor och svar.

1. Fullständigt namn: Anna-Theresia...
2. Ålder: 18 (snart 19)
3. Vart bor du: I Umeå
4. Bor tillsammans med: Min hund
5. Husdjur: Hunden Stella
6. Färg på ditt hus: Vitt
7. När är du född: 1991
8. Klass: FP08B
9. Vilket år tar du studenten: 2011
10. Något jobb: Nej
11. När ska du sova ikväll: Jag antar att jag kommer vara uppe inatt
18. Dagens smink: Inget
19. Dagens sötnos: Mina systrar
20. Dagens roligaste: André dregglade på Walles tröja
21. Har du många vänner: Så många som jag behöver
22. Hur många har du kysst: För många
23. Vem kramade du senast: Min syster
24. Hur många har du haft sex med: Hur många har haft sex med mig?
25. Hur många har varit otrogna med dig: daaah
27. Har du pojk-/flickvän: Nope
35. Färg: Rosa
37. Stad: Det är en by
38. Land: Vet inte
39. Ämne i skolan: Praktiskt
40. År: 2011

SENASTE
41. Personen du tänkte på: André
42. Personen du kysste: Hmm. Gills min hund?
43. Gången du spydde: Kommer inte ihåg
44. Gången du grät: Minns inte
45. Pizzan du åt: Igår
46. Gången du var i Göteborg: Har aldrig varit där
47. Gången du var i Stockholm: I somras
48. Gången du var full: Förra fredagen
49. Gången du var hög: Har aldrig varit
50. Personen som såg dig gråta: Minns inte

ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt: Vitt
52. hund eller katt: Hund/katt
53. Ute och festa eller hemma och mysa: Ute och festa
54. Tv-spel eller Dataspel: Tv-spel
55. Singel eller upptagen: Singel
57. Apberget eller facebook: FACEBOOK!
58. Ragga eller bli uppraggad: Ragga.. less på det andra.
59. Big Brother eller Paradise hotel: Strunt båda två!
60. Svart hår eller blont: Blont om jag måste välja.
61. Blåa ögon eller bruna: Bruna
62. Choklad eller lakrits: Lakrits
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca Cola eller Fanta: Coca Cola
66. Pizza eller kebab: Kinamat
67. Randigt eller Prickigt: Prickigt
68. Älska eller älskas: Älska
69. Leva eller dö: Leva livet nu ska jag leva livet! *nynnar*

ANTAL
70. Personer du älskar: 3
71. Personer du hatar: 0
72. Personer som sagt, jag älskar dig: Och menat det? 2
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: ...
74. Glassar du ätit på en dag: 5
75. Festivaler du ska på detta år: 0 än så länge
76. Gånger du haft minnesluckor: 2
77. Gånger du varit hög: 0
78. Personer du saknar just nu: 1
79. Gånger ditt hjärta brustit: 0

VEM/VAD
80. Vill du kyssa nu? Ingen
81. Ska du träffa imorgon: Julia
91. Gör dig ledsen: Lite
92. Vad vill du helst göra nu: Äta chips
93. Önskar du att du slapp göra: Diska
94. Vill du ha nu: Chips och en cigg
96. Längtar du till: Hihihi ^^
97. Tycker du om dina betyg: Nej
98. Ångrar du i ditt liv: Till viss del ja
99. Är det bästa som hänt dig: Mycket lite
100. Hur mycket är klockan: 00:22
1 Mats:

skriven

Haha var bara tvungen. Hoppas det inte är allt för deprimerande. =)



100 frågor och svar.



1. Fullständigt namn: Mats Johan Andersson

2. Ålder: 26

3. Vart bor du: Töre...

4. Bor tillsammans med: Jadu... Robin på senaste tiden =P

5. Husdjur: Dammråttor? Äh, vi säger min BMW istället? =D

6. Färg på ditt hus: Rött... My favourite color!

7. När är du född: 1984

8. Klass: NV03

9. Vilket år tar du studenten: 2003 TOG jag studenten.

10. Något jobb: Ja... eller Ja. =)

11. När ska du sova ikväll: Snart...

18. Dagens smink: Räknas deodorant?

19. Dagens sötnos: Tss.

20. Dagens roligaste: Förmodligen det här!

21. Har du många vänner: Nej, räknar inte bekanta.

22. Hur många har du kysst: Haha. inte tillräckligt många! =P

23. Vem kramade du senast: Ojdå, det var en gammal tant som tiggde skjuts hem från kalix haha! Straggler.

24. Hur många har du haft sex med: En.

25. Hur många har varit otrogna med dig: Alla.

27. Har du pojk-/flickvän: Never.

35. Färg: Röd

37. Stad: Det är en by

38. Land: Ett I land som är på väg åt helvete.

39. Ämne i skolan: Filosofi. Det enda jag var bra på.

40. År: 2010



SENASTE

41. Personen du tänkte på: Jag försöker glömma det.

42. Personen du kysste: Samma som ovan.

43. Gången du spydde: För ett par månader sen. =)

44. Gången du grät: Ett år sen. Run dry.

45. Pizzan du åt: Nån gång i veckan.

46. Gången du var i Göteborg: I sommaras. (2009)

47. Gången du var i Stockholm: Samma som ovan.

48. Gången du var full: I fredags. Eller jag var inte så full. Jag fick inte köra bil iaf. =P

49. Gången du var hög: Ett par månader sen. Första, enda och SISTA gången.

50. Personen som såg dig gråta: John och Jonny... Två år sen.



ANTINGEN ELLER

51. Svart eller vitt: Både och

52. hund eller katt: Hund

53. Ute och festa eller hemma och mysa: Både och.

54. Tv-spel eller Dataspel: Samma som ovan.

55. Singel eller upptagen: Ensam.

57. Apberget eller facebook: Inget av dom hellst. Har ingen apberget, men jag HAR en facebook.

58. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad. Less på att ragga och bli besviken. There's just no point.

59. Big Brother eller Paradise hotel: Strunt båda två! (Ditt svar Tess, håller med)

60. Svart hår eller blont: Don't care. Har inget hår. Eller skägg har jag. Brunt och rött.

61. Blåa ögon eller bruna: Blåa.

62. Choklad eller lakrits: Lakrits (mmmmm)

63. Göteborg eller Stockholm: Bägge ställen är trevliga.

64. Höger eller vänsterhänt: Högerhänt/Ambivalent

65. Coca Cola eller Fanta: Sprite

66. Pizza eller kebab: Beror på, vilket jag är minst less på för stunden.

67. Randigt eller Prickigt: Inget.

68. Älska eller älskas: Att älska är ingenting. Att älskas är halvvägs. Att älska och vara älskad är allt!

69. Leva eller dö: Efter som jag inte lever... Är jag död då?



ANTAL

70. Personer du älskar: För många.

71. Personer du hatar: I don't hate. I just dispise.

72. Personer som sagt, jag älskar dig: Och menat det? 1. Morsan.

73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: Ingen.

74. Glassar du ätit på en dag: oj.. hehehehe. =P

75. Festivaler du ska på detta år: 2 planerade.

76. Gånger du haft minnesluckor: 2 som jag minns... ;)

77. Gånger du varit hög: 1

78. Personer du saknar just nu: 1

79. Gånger ditt hjärta brustit: 5



VEM/VAD

80. Vill du kyssa nu? Haha jo.

81. Ska du träffa imorgon: Robin förmodligen.

91. Gör dig ledsen: Lögner, och svek.

92. Vad vill du helst göra nu: Sova med någon jag gillar.

93. Önskar du att du slapp göra: Leva.

94. Vill du ha nu: Mat.

96. Längtar du till: No point.

97. Tycker du om dina betyg: Dom duger...

98. Ångrar du i ditt liv: En hel del.

99. Är det bästa som hänt dig: Samma sak som är det värsta. Att bli kär.

100. Hur mycket är klockan: 01:42

Kommentera här: