Helgen är nästan slut nu...

Nattklubbs livet är underbart!

Nu sitter jag hemma hos mamma och tar det bara lugnt efter att jag varit på stan där det blev lunch och lite shopping!
Det var rea på Ur& Penn så där blev det 2 halsband, 1 par örhängen och även en väckarklocka till mamma... Ja så går det då man väntar på den nya telefonen!
Sen blev det en snabb runda på Åhlens också så där köptes det leggings till systrarna och 2 diadem till mig själv! Jag kan inte handla åt andra utan att ge mig själv någonting.
Ska försöka hinna med att slänga in några foton senare men det hinner jag inte med för tillfället.

Igår var det krogen som gällde, träffade folk, dansade och mådde bara gott! Dansade loss med min klasskompis Benjie + att jag fick en fri biljett för att vi var så duktiga på att sjunga! *ler*
Ja kvällen var verkligen lyckad!




XOXO
// Theresia ♥

Kommentera här: