LAGGLAGGLAGG!!!!

Än så länge så har jag haft en ganska händelselös dag...

Jag sitter med nya telefonen och bråkar med den för jag får inte igång någon internet på den... Jag som är galen att kunna kolla FB var jag än är + att jag kan inte ens se mina MMS utan det! Gaah, ibland blir man ganska ledsen för att man är så oteknisk... Och på tal om det så har MIN ILOGGNING på datorn laggat typ för alla mina bilder, och ALLT annat har försvunnit från den! *suck*.

Idag blir det nog bara en vanlig tråkig dag, funderar på att köpa slingmedel och göra lite highlights nu då våren börjar nalkas men jag är även väldigt sugen på att göra det his en frisör... Tråkigt nog så verkar det vara svårt att hitta bra sådana! Jag blev jätte förbannad senast jag var hos en och hon klippte av mitt hår till axlarna efter att jag haft dryga DUBBELT så långt hår! Det var för ett år sen nu och jag har vägrat gå till en frisör efter det. Jag har heller inte klippt håret (förutom luggen) sen dess så nu börjar det bli långt igen!

Imorgon blir det BIO med André, det har vi sagt iaf men alla vet ju hur det brukar bli då man planerar. Hahah! Vi båda är iaf fast besluten om att vi måste ta en Chai latte! Så sjukt gott alltså!



XOXO
// Theresia ♥



Någon av mina småsystrar har designat en enhörning!

1 Antonnicoline:

skriven

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

Kommentera här: