Skor, thinner & Musik.

Men Mini hon sover så gott!... Hihihi.

Nu är man hemma efter första eftermiddags passet i veckan, fy fan så skönt det är arr jobba kväll, trivs verkligen med det! Kom hem och han käka fort och sen satte man sig här för att nöta Spotify ett tag. Ska blanda fär imorgon också så det blir hur lugnt och skönt som helst! Sitter på min pall med hjul och "svischar" runt i färgrummet och plocker från hyllor, viftar med färgsprutor och sniffar thinner (därav min IQ). Nej men skämt och sido det är verkligen roligt att jobba där! + Att man vann i poker 2ggr idag så det gör ju inte dagen sämre!

Nu jävlar har jag fått tummen ur och plocka med mig kameran så nu kastar jag upp några bilder på skönheterna som jag köpte igår!


XOXO
// Theresia ♥



Inget slår ett par nyköpta skor!

Kommentera här: