Äntligen!...

... Är jag tillbaka ;)

Jag har varit hos min mamma några dagar och inte alls tänkt på att skriva men nu är jag tillbaka i hemmet och har inget bättre för mig igen!

Måste bara berätta den underbara nyheten att jag och Simon har blivit med... Barnvagn!!! :D hihi. En svart Emmaljunga som vi hittade till ett super fyndpris och som var super fräsch och alla tillbehörande saker med såklart. Det var verkligen som att en stor sten föll från bröstet då vi köpte den för nu är vi ett steg närmare ett komplett sett av babyns första "måste ha" saker.



Nu är det bara 75 dagar kvar till beräknad förlossning och jag är rätt trött på att vara tjock och tung. Dock har min mage blivit lite mindre dom senaste dagarna så får se vad BM säger då jag åker ditt nästa vecka... Vill ju inte ha ett litet smörpaket i famnen redan nu heller!
Nej lite till får hon ligga och tjocka till sig där inne den lilla petaren, hon har nämligen fått för sig att VICKA MED TÅRNA där i magen och det känns så otroligt läskigt då hon sträcker ut benen så hon pillar mig i magen med dom.. Haha


XOXO
// Theresia ♥


Kommentera här: