Sova nu. Träna... Sen!

Snart ska jag slänga mig i sängen men först tänkte jag bara skriva av mig lite..

Kom att tänka på träning! Någonting som jag alltid tyckt varit väldigt bra på alla sätt och vis, man mår både fysiskt och psykiskt bättre av att lyfta lite skrot då och då MEN just nu kan jag ju inte det pga av att jag redan nu bär på 20kg mer än vad jag egentligen väger och det var NÄSTAN halva jag innan jag blev gravid...

20kg sätter sig på självförtroendet otroligt mycket iaf då man tidigare har varit så smal som jag var men jag ser faktiskt fram emot att ha några extra kilon att jobba med då jag börjar träna igen efter förlossning och läketiden. Tänk att faktiskt kunna ha lite fett som jag kan göra om till muskler!? Shit vad kul!!!! Jag tycker ju självklart inte att det bara är roligt att få platt mage och fastare rumpa utan jag vill ha magrutor, synliga biceps och triceps för att inte tala om en muskulös rygg!

Ååh vad jag längtar! ^^


XOXO
// Theresia ♥


Detta är min drömkropp!

Kommentera här: