En ko på tapeten.

Nu har vi kommit igång med målandet av lägenheten äntligen, men kolla vad som målades upp!
Oroa er inte, detta är en lite rolig grej som Simons kompis kom ocg gjorde på våran fondvägg som ändå ska bli tapetserad på så vi kommer inte ha en SYNLIG ko i sovrummet även om det är väldigt söt.
Idag var jag på arbetsintervju. Håller tummarna att jag får börja där men man vet ju aldrig då arbetsgivare är rasister mot bebismagar kändes det... Har annars varit och hämtat upp en massa papper ang mammaledigheten också så nu ska jag börja läsa in vad som ska göras med det. Simon pappa kom förbi så vi surrade planeringen av ombygnationen på lägenheten och sen blev det att snurra ihop en pastasallad innan vi for och badade en sväng.
En bra dag kan jag väl kort och gott säga + att nu ska jag väl komma igång med att lägga upp lite bilder också!
XOXO
// Theresia ♥

Kommentera här: