Hemma igen

Och nu sitter man hemma igen.
Kärring som jag är så bakade jag igår och var bara tvungen att ta med en låda så jag kunde fylla frysen med lite extra fika! så nu har jag (på 3dagars varsel) fyllt frysen med: Sockerkaka, moccarutor och ne... Chokladbollar :)
En rolig historia angående tabun att skriva "Negerbollar":
En chef kommer in på restaurangen av hans stora företag och kollar igenom fika hyllan,
När han märker att Chokladbollarna har en skylt där det står "Negerbollar" så blir han flyendes och går in i köket för att skälla ut kocken.... Som visar sig vara svart!
Kocken som heter Billy kallar dom sedan "MiniBillys" istället.
Vad kallar ni det?


Nåja nu ska jag väl försöka få mig lite extra sömn innan jag får för mig att slå rot vid datorn.

XOXO
// Theresia ♥



Kommentera här: