Som en ny människa!

Shit vad uppiggande en helg i fjällen kan vara!

När Simon kom hem till veckan så sa han att vi skulle åka dit över helgen, självklart blev jag ju skit glad men med tanke på att Minnéa självfallet skulle med så tänkte man "hur fan ska man hinna med allt då?" man ville ju hinna åka bräda, kanske åka lite skoter, ta en öl eller två och käka goda middagar! Nåja backen och skoter struntade jag i men man fick ju så mycket iaf!

Käkade hotellfrukost, åt middagar som jag inte lagat själv (wohoo) som var grymt goda och träffade en massa folk, fick helkroppsmassage av världens underbaraste som även gav oss bebisfri lunch nu innan vi skulle åka så det var helt otroligt tacksamt!

Nu efter resan så är man (trotts att man bara tagit det lugnt) vääldigt trött, har just käkat middag som bestod av subway mackor och nu väntar jag in min underbara gubbe som offrade sig med att fara och handla in det viktigaste <3



En sak är klar!
Det blir Kittelfjäll nästa år igen :)

Kommentera här: