51 frågor besvarade.

1. Vad heter du? Theresia
2. Hur gammal är du? 20år
3. Vart bor du? Umeå
4. Hårfärg? Brunt
5. Ögonfärg? Gröna
6. Hur lång är du?  160cm
7. Kär?  Jätte!
8. Singel eller upptagen? Upptagen
9. Hur många har du kysst? ....
10. När och vem kysste du senast? Min stora bamsebjörn Simon ♥
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Jag har varit tonåring!
12. När hade du senast sex och med vem? Med Simon... För länge sen :P
14. Dumpat någon? Jupp
15. Blivit dumpad? Nope
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Dom trevliga med lite hjärna
17. Vad har du för mobil? Samsung galaxy mini
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa, flytta och inreda.
19. Favoritland? Sverige... Har inte erfarenhet av nått annat :P
20. Favoritfärg? Rosa!!!
21. Film? Är mer för serier
22. Bok? Den mörka materian trilogin
23. Killar eller tjejer? Who run the world? GIRLS!
24. Vad gillar du mest med dig själv? Min optimism
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min fladdriga mamma mage
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Minnéa
27. En person du älskar - Minnéa
28. En person du hatar - Hata är ett starkt ord.
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll ♥
30. Saknar du någon just nu? Siiimooon!!!!!
31. Vad är det bästa som hänt dig? Minnéa (börjar se ett mönster här)
32. Beroende av något? Bakning och sallad
33. Ditt livs största misstag? Vet inte
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Minnéa
35. Har du några tatueringar? En uggla på vaden
36. Piercingar? Inte nå mer... :(
37. Vem är mest lik dig? Carro (lillsyrran)
38. Har du någon förebild? Mig själv
39. Vad ska du göra idag? promenera och sen ligga och fisa i soffan!
40. Vad är det värsta du vet? Avlagda snusar, mytomaner och fernet.
41. Vad är det bästa du vet? Min familj, bakning och sovmornar.
42. Vad åt du senast? Kaffe.. :)
43. Vad vill du ha just nu? 132 miljoner skulle sitta fint ;)
44. Vad köpte du senast? Mat
45. Vem är din favorit kändis? Vet inte..
46. Vilken är din favoritställning? Rygg mot rygg ;)
47. Tränar du? Har just börjat igen! :D
48. När går du och lägger dig? mellan 22 och 00.
49. Vad är klockan nu? 11,48
50. Är du nöjd med ditt liv? Mitt liv är UNDERBART!
51. Favorit låt - Ansiktet - Äckligt

Kommentera här: