Grattis lillebror!

Sitter här med ögonen NÄSTAN i kors och ska strax lägga mig efter en flitig och trevlig dag!
Började dagen med att baka färdigt Davids fika!
    
Medans jag glaserade kom ingen mindre än Mats på en kopp kaffe innan vi åkte vidare till mamma för att fira Davids födelsedag!

Presenter var det ju klart lilleman skulle ha på sin stora dag!


Som var väldigt uppskattade!



Stella ville också ha fika så hon fick sig en liten cupcake hon med

Efter hemfärden blev det middag som bestod av snabbnudlar som var väldigt bekvämt och gott efter den fartfyllda dagen, när jag tänkte ta en promenad med Nea i vagnen så ser jag att klockan är halv åtta (!) så det är bara dra på lilldonnan sin pyamas och sedan natta henne!
Thank god för crocko kan jag lova!!! Ungen somna på två röda med den så det var UNDERBART!
Nu ska jag med sova! Natti natt <3

Kommentera här: