En rosa vår!

Vilken dag!
 
Har inte haft långa stunder av lugn idag då man både haft föreläsning, telefonen ringer i ett och sedan redovisning, in till stan och köpte lite kläder + gummistövlar till Mini och även proteinpulver till mig själv, tog tåget hem medans jag läser på om andningsorganen och möter sedan upp Simon som ska in till stan, några 100 meter efter det märker jag att det är Simon som har (den %&¤/£@) nyckeln och jag får ägna en dryg timma med att knacka på dom ordförandes dörrar till bostadsföreningen för att försöka nå vaktmästaren men får istället gå till tåget och hämta nyckeln av värdens bästa tågkonduktör som ides slussa med sig nyckeln!
 
Nu är det bara vantar och fleece ställ som ska inhandlas och sen är vårens kläder täckta för lilltjoppan!
Snart har jag hittat kamera sladden så då kommer det lite roligare bilder...

Kommentera här: