Vinkväll med mig själv

Tid till inget känns som en bristvara i detta hus! 
 
Efter en busmorgon med en massa städning efter att jag råkades däcka på soffan 10min så hade min lilla sessa hunnit vända upp och ner på en krukväxt, kastat runt med skor i hallen och mublerat om i ett skåp i köket.. Den största frågan i detta är hur i H-vete jag inte kunde vakna för så svårväckt är jag verkligen inte!
 
Efter lunch bestående av krovstroganoff (middagens rester) så blev det sova stund som höll i sig i 2,5timma!!! Mamma och pappa som skulle komma på besök hade hunnit komma och koka kaffe åt sig innan vi hade vaknat, ganska gullit hur dom antagligen smygit runt för att inte vecka oss.
 
Nu blir det soffhäng, en bok, godis, ostar och vin, japp nu ska jag verkligen njuta av min lördagkväll för att har haft i huvudet hela dagen att det är söndag men imorgon är min sista lediga dag innan schemat sätter igång! ♥
 
Kvällens vin: Få se hur det går till ostar men klicka på bilden så kan ni läsa själv om det!
 

Kommentera här: