He va bättre förr

Efter sista "heldagen" på praktiken så känner jag mig smått ledsam över att jag imorgon bara ska jobba 5 timmar på min fina praktikplats, kommer sakna det där gänget men som sagt kommer nog kika förbi då och då i sommar!
 
Hämta pizza och sedan hem med Simon som hämtade och hem till Stephanie som hämtade ungarna på dagis, middag och bus på gården innan det blev att åka hem då tjejorna smått grinade ikapp för dom var så trött, tur man bara bor några meter från bästa "mommi".
 
Väl hemma så blev det att panikbeställa en studentmössa till bror innan alla företag stänger för säsongen and guess what? jag hann, efter pip och gnäll så fick vi köpa mössan åt honom!!!
 
Nu blir det en kopp kaffe och bok på balkongen där värmen fortfarande är löjligt behaglig och mysa lite med älskling som imorgon överger mig på min födelsedag för att umgås med vänner på yran... Hoffmaistro spelar i Umeå på min födelsedag och jag ska sitta hemma... Jaja det blir grillning på lördag med dom bästa iaf - Mattias som dissade oss för Barca vilket det bara är 12 i!!! Blää här har det stått 32 på ute termometern. I skuggan!
 
 Dagens underhållning på äldre boendet var tre tjejer som sjöng en massa gamla sommar låtar,
Sjösalavals och jag tror på sommaren var dagens allsång under fikat på altanen med en massa härliga leenden på det ♥

Kommentera här: