Two parts of me

Varför är det när man jobbar dag som man inte kan sova på natten?
 
Tack och lov så orkar jag (thanks to redbull) klara av dagarna utan större trötthet iaf och har man inget bättre för sig så kan man dona på med att svänga ihop en kaka till fikat så man slipper tänka påt.
 
Nu blir det hopp i säng, spela lite ruzzle och sen däcka, imorgon blir det upp och hoppa för sista långa dagpasset innan sista dagen som bara blir 7-12! Shit på fredag är jag klar med min underbara praktik och jag kommer verkligen sakna det där fina gänget, tack och lov så kommer jag ju vara på huset i sommar så man kan kika förbi på rasten och säga hej!
 
En hemlig förälskelse jag har är den underbara cosplay världen, tackar gudarna för google där man kan sitta och glotta på bilder med alla underbara kostymer!
Efter ett förflutet som manga läsande tonår så kan man ibland sitta och lyssna på lite K-pop och drömma sig bort från vuxen  livet med skift scheman och blöjbyten.. Men jag är ganska förälskad i det livet med ♥

Kommentera här: