Right now

Bra dag, trött tjej, sovande barn och nu tänkte jag snart krypa under täcket jag med och läsa bok medans jag smular ner sängen med olika onyttigheter.
 
Första introduktionsdagen är klar och det är galet hur rastlös man blir av att sitta en hel dag!
Allt som pratades om var ju som en kortare tillbaka blick av senaste terminens kurser så inget man inte redan visste, kändes rätt bra att allt kändes självklart så man faktiskt hade kvar det mesta i huvvet så man märker att det fastnat! imorgon blir det lite mer praktiskt så det kan ju inte vara lika "trist" iallafall!
 
Tågresan till Malmö är bokad nu så nu ska det börja planeras, sparas och packa.. packa upp och packa om.. ect, Yey!
Höger bild: Åh nej jag är så ledsen och orolig!
Vänster bild: Öh jag är arg!
 
Detta är vad min sambo vanligtvis brukar roa sig med att göra på mig då vi ska lägga oss...

Kommentera här: