Halloween!

Sitter hos mor en snabbis.

Snart blir det att bege sig tillbaka hem till Simon för att fixa sig inför kvällen. Ska nämligen klä ut mig till Afrodite så jag ska sy upp en toga direkt på mig, får se hur det går men det kan väl inte vara allt för svårt... Eller?
Igår jobbade man i garderoben för första gången, det gick faktiskt ganska bra så nu är man lite glad på sig själv för att man gjort något bra!

Har taggat typ hela veckan för idag men dom senaste dagarna har nästan alla planer bara gått i kras så det känns lite smått irriterande, får se om man har orken att försöka pussla tillbaka det igen så det kanske kan bli en trevlig kväll men jag har ju min backup plan och det är att köpa B&J innan jag far och fixar mig hos Simon så jag bara kan fara dit och vara sur om det inte blir som jag vill. Shit så smart jag är!

Nej nu ska jag tvätta håret fort så iaf det är gjort för sen blir det locktång...


XOXO
// Theresia ♥



Kommentera här: