GhostBuster = Rob Zombie?

Vad gör jag efter att jag haft en mardröm?

Jo jag drar igång Rob Zombie! Det är nog det bästa sättet för mig att inte tänka på mardrömmen längre och konstigt nog hör på detta så är jag MÖRKRÄDD! Är verkligen Rob Zombie då?

Nåja jag tycker han är grym och jag kom att tänka på att jag snart måste glo på lite av hans skräckisar snart!


XOXO
// Theresia ♥



Rob och hans super snygga fru Sheri!

1 vv:

skriven

vad söt du är, speciellt i headern! :))

2 vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!:

skriven

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/lordag-dagens-blogg-4.html#comment

3 已知 Mohammedi Al-debis™:

skriven

hej hej, har du haft roligt igår då?

Vad ska du göra idag då?



Ha en trevlig och fin dag :)

4 Anonym:

skriven

Hej jag har en dagens blogg tävling oss mig så var gärna med här: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg-sondag-1.html#comment

Hoppas att du är med! Jag lottar ut 4 st imorgon :D

Kram /// Majuss

Kommentera här: