Sjuk!?

Japp då har man blivit sjuk igen! Täppt näsa, ont i halsen och allmänt slö, ikväll blir det iaf lugna puckar med lite hårfärgning och kanske en lång dusch, haha japp det är LYX för småbarnsföräldrar då man inte kan få så mycket egen tid (inte för att jag vill det heller) så man får ta till vara på den korta man kan få då och då som te x då Nea ligger och nannar för natten så kan man få sig en stund framför TVn utan att behöva resa sig upp mitt i programmet..

Känner mig ändå riktigt stolt då jag varit nykter i över ett år nu förutom undantaget av en deciliter vin som jag drack förra helgen framför TVn och även varit rökfri nu i ett år här i dagarna! Kan få riktiga sug ibland men jag vill inte låta Nea andas in en massa rök bara för min egen skull, fan sätter sig i kläderna så dom andas in skiten bara man kramar dom NEJ FY det väntar jag nog med ett tag till, det handlar ju bara om vilja.
BTW på tal om program!!! GCB är världens bästa serie! Helt sjukt bra och kan knappt vänta tills nästa avsnitt kommer, oom ni inte såg premiären i Tisdags på kanal 5 så måste ni börja kolla på det!

Kommentera här: