Besatt

Nu sitter man här i lugn och ro och försöker få Nea att sova lite extra innan det är dags att bege sig till ÖF, ska själv också försöka få mig lite sömn för shit vad jag har sovit dåligt! Tre små grisar och dålig luft är ingen bra kombination så nu får det bli att ha uppe bslkongdörren lite grann på nätterna så man kan sova bättre.
Efter ÖF blir det att träffa mamma, ska säkert vandra på stan en stund och sen blir det väl att ta en kaffe på sjöbris innan det är dags att knata hem igen, nåja skönt är det då man vet vad man ska göra under dagen för annars blir det så otroligt tråkigt!
Btw!
Har blivit helt galen i vattenmelon och jordgubbar!
Nu har jag ätit det i typ 3 dagar i rad framför TVn  på kvällarna och nu kan jag verkligen inte sluta!
Påminelse till mig själv:Köpa vattenmelon!

Kommentera här: