Höstjackan

På skolan och nöter lite diabetes, nej jag ska väl inte låta som världens plugghäst då jag sitter med detta i stundes hetta.. Dock har jag väl läst på så jag slipper skämmas iaf men få se hur det känns då metodövningen sätter igång då den idag kommer inefatta nålar!
 
Igår blev det en heldag på stan. lunch med bror och Lisa innan det blev att handla lite, tog bussen för att åka bil hem och sen blev det fulltös med 7 runt middagsbordet och sedan bastu på det! 
 
Otroligt hur underskattat det är med bastu i våran familj, det är bara pappa som vill basta men efter igår som var bastupremiären på X antal år så ska det nog börja bli lite rutin på det igen.
Årets höst jacka är hittad!
En EVEREST jacka som satt som en smäck på Stadium igår och efter att ha blivit en (vad jag skulla kalla snål tidigare) EKONOMISK människa nu så tänkte jag unna mig denna.
Bilderna ger ingen rättvisa till jackan då den sitter på kan jag lugnt säga!
 
 
1 Bea:

skriven

Snygg!

Kommentera här: