Nya telefonen är här!

Idag har det som sagt varit en ganska tråkig dag.

Lagade linsgryta till middag och som vanligt så tyckte alla att det var jätte gott! Efter det så dö glodde jag på lite TV innan jag gjorde kvällsfika + frukost åt flickorna som består av pancakes.

Imorgon blir det att kanske fara förbi skolan och prata med min mentor men jag måste även ringa några samtal. Hoppas nu allt går bra för jag börjar bli ganska less på förhinder nu...

Idag kom min nya telefon, Wihoo! har väntat på den ett bra tag nu och nu när jag kolla i posten så var min fina lilla AVI där!



XOXO
// Theresia ♥




Så här brukar resultatet oftast bli då jag tänker lägga upp en "Dagens outfit"...
Nu vet ni varför jag aldrig brukar göra det! Hahaha

1 Mats:

skriven

Naaw, har du blivit med ny telefon? Gratttis?

Vad blev det för någon? =D

Kommentera här: