Usch och Fy och Blää

Tror jag ska ringa vårdcentralen idag och hoppas på en tidig tid...

Känner mig jätte konstig och det vill inte bli bättre, ska försöka äta något snart iaf och hoppas på en lite lugnare morgon. Känner mig otroligt hängig och bara allmänt ledsen över allt och ingenting och... Jag är inte den som lipar till annat än Disney filmer!!!

Imorgon måste jag iaf till skolan, kolla upp vad jag ligger efter i och sedan ska jag arbeta hemifrån så mycket som möjligt så det iaf blir klart, jag blir bara less då jag tänker på att jag sätter mig i det här 6mån innan jag slutar från den där äckliga skolan föralltid! Det första jag ska göra är nog att lägga upp ett stort inlägg där det står "Jag hatar skolan because".



XOXO
// Theresia ♥
1 Morganolivia:

skriven

good job please keep on the good work

Kommentera här: