Officiell flickvän.

Uppdateringen har varit förjävlig...

MEN Jag kan säga att:
Jag är nu officiellt Simons flickvän.
Jag är just nu sjuk men jätte lycklig.
Jag har mitt första arbetspass på lördag.
Och Amanda och Julia är världens bästa vänner!


Sov hos Simon idag och direkt då vi vaknade blev det att stiga upp och fara iväg till våra olika ärenden. Mötte upp Amanda på bussen och nu sitter jag hos mamma med henne medans hon målar naglarna. Igår var det en lugn kväll som spenderades med Kicki, fick lära mig lite små saker som är bra att veta och självklart blev det en massa surr också. Efter stängning så for vi till Olles och mötte upp bebi och hans kompisar innan det blev att åka hem och rosta mackor... Nästa gång vi ska göra det så är det Simon som tar hand om det säger jag bara!

Nej nu ska jag umgås med Amanda innan det är dags att börja röra på sig igen.


XOXO
// Theresia ♥




Kommentera här: