Blää dag.

Usch vad jag känner mig omanad att blogga!

Sitter hemma just nu och har NÄSTAN packat allt för att åka till mamma.. Shit det är inte lite man ska ha med sig. Barnvagn, bilbarnstol, matstol, kläder till Nea och mig, laptopen, skötväska, salvor, tandborste, smink, ett par extra skor? Blöjer och extra ersättning ska jag köpa också men sånt ska man ju också ha med sig.

Nu blir det en paus som hemmalivet och sticker till mamma i Holmsund igen för att ta igen mig lite, det är fan slitsamt att på ett ställe som man HATAR don´t get me wrong jag älskar stan och här där vi bor men att bo i en halvfärdig lägenhet som aldrig blir färdig gör en riktigt less, jag vill ha passande möbler, mina hyllor uppskuvade på väggen och kanske en chans till gardiner och tapeter där jag vill ha det!!! Bläää....

Snart ska jag hämta min telefon iaf så nånting bra har jagiaf att säga ;)


Det är gör mig glad iaf!
Sötprutten min ♥

Kommentera här: