Time to get married!

Ja idag stog tårtbitarna upp för mig och kompisen Moa vid fikat!
 
Jag tycker det är så otroligt roligt att kolla runt på klänningar, ringar, teman, yes you name it inom bröllop! Ja även kyrkor och festlokaler är även saker jag kollar upp då det kommer bröllop i huvudet!
 
Nu har jag kommit fram till att jag vill dela min syn och mina "aha" upplevelser med även er som läser och döpt en ny kategori till Weddingdays för er som kanske också är i giftastankar!
 
Min framtids vision är någonstans att få chans att börja med att hjälpa desperata bridezillas inför sin stora dag och ja man ska kanske börja smått.. Här!
 

Just nu brinner jag för "den höga midjan bakelsen" klänningen och dessa  är mina favoriter från underbara JJshouse som bjuder på en massa inspiration!
 
 
 
 
Smickrande för både större och mindre modeller och man får den härliga prinsess känslan 
Ärmlöst hängde med på dessa tre modeller men tycker det är otroligt fint och även inbjudande till antingen bolero eller sjal om man vill det!
 

Kommentera här: