In my heart

Liberoklubben!
 
 
Det är få saker man kan tjäna på som förälder till ett blöjbarn men liberoklubben är ett underbart sätt att faktiskt gör det!
 
Har tjänat massa kosing på rabattkuponger och även en massa saker till Mini tack vare denna klubb!
 
2 par sockor
en mössa
 och en mobil att hänga upp
 
har jag klickat mig hem genom att klicka in på liberoklubbens sida och trycka in koden på blöjpacketen som man köpt!
 
Att jag även gått minus på både läckage och röda rumpor är även det en sak till att jag är en trogen libero kund och och jag kan inte vara mer nöjd med en blöja!
 
 
 
Minis hemma blöjor (U&G) Och dagis blöjor (Comfort)
 
Förutom dessa förmåner så bjuder liberoklubben på intressant läsning från andra mammors erfarenheter och även en trevlig gravidkalender där man kan följa både barnet i magen och även sen i utvecklingen ♥
 
Tack Libero!
 
Som sagt, trogen "liberolover"
 

Kommentera här: