Från barnloppis till bartömning

Det är lite lustigt hur man kan ha ett så otroligt händelserikt och varierande liv och fortfarande kalla det tråkigt.
 
Min helg har bestått av det mesta mellan barnloppis på nolia och sedan hoste en 18-års fest innan utgång på båten båtens bartöming.
 
Att fynda på en barnloppis är nog något att det enklaste och svåraste man kan göra, man är kräsen och kollar så det inte bara är skräp som säljs och värderar hur viktig den där tjugolappen skulle vara på något annat än fem par strumpyxor på Minnéa.. lägg till 5 spänn och fick med två par strumpor också, AWSOME!
 
Förfesten är alltid bäst och då det visade sig att vi hade ett ganska större alkoholutbud här hemma än Båtens jack och cola och en teqiula med en limeskiva så kände jag det ännu mer, att det var små pissigt väder och jag glömde jackan i bilen gjorde inte saken sämre IDAG då jag råkats bli för full för att märka det för stunden så är min hals och lätta feber ett bevis på att det kanske inte ar det smartaste draget man kunnat göra.
 
 
Kan med mindre ord beskriva att helgens gemensamheter är:
Låga priser och ostabila människor som dricker ur flaskor.
 
 

Kommentera här: